کد خبر: ۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
خودرونویس: با سابقه ۱۰ ساله در خودروسازی و جمع‌آوری اطلاعات خود می‌گویم که بازار خرید خودرو در حال تغییر است و فروشندگان خرد خودرو نیز باید وقت بیشتری صرف وب‌سایت‌ها کنند. ضمنا تمام این فعالیت باید به نحوی باشد که خریداران در تمام مسیر خود احساس بهتری از انتخاب شما برای خرید داشته باشند که این امر می‌تواند کل صنعت را جلو ببرد.
فروش خودرو با ابزار هوشمند
**موسسه تحقیقاتی کارستوری طی تحقیقات میدانی خود متوجه شد که ۸۱ درصد مردم برای خرید خودروی جدیدشان از تلفن‌های همراه هوشمند و هوش‌مصنوعی جهت انجام بهترین انتخاب استفاده می‌کنند. همچنین مطلع شدن مردم از مدل‌های جدید خودرو به واسطه فناوری‌های یادشده ۳۰۰ درصد رشد را نسبت به سال گذشته ثبت کرده است.
**نیل اورت مدیر این موسسه تحقیقاتی گفت: « با سابقه ۱۰ ساله در خودروسازی و جمع‌آوری اطلاعات خود می‌گویم که بازار خرید خودرو در حال تغییر است و فروشندگان خرد خودرو نیز باید وقت بیشتری صرف وب‌سایت‌ها کنند. ضمنا تمام این فعالیت باید به نحوی باشد که خریداران در تمام مسیر خود احساس بهتری از انتخاب شما برای خرید داشته باشند که این امر می‌تواند کل صنعت را جلو ببرد.»
منبع: اخبار خودرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
خارجی پل پوزیشن باکو از آن همیلتون شد
نتیجه مرحله تعیین خط مسابقه فرمول ۱ آذربایجان

پل پوزیشن باکو از آن همیلتون شد

خارجی نخستین پل پوزیشن زارکو‌ در مسابقات Moto GP
نتیجه مرحله تعیین خط مسابقه موتورسواری هلند

نخستین پل پوزیشن زارکو‌ در مسابقات Moto GP

خارجی پورشه به فرمولE می پیوندد
محبوب ترین مسابقه بین خودروسازان کدام است؟

پورشه به فرمولE می پیوندد

داخلی بالاگرفتن شایعات حضور آئودی در فرمول 1
آیا آئودی به فرمول 1 وارد میشود؟

بالاگرفتن شایعات حضور آئودی در فرمول 1

نظرسنجی
نظر شما در رابطه با طراحی پایگاه خبری خودرونویس چیست؟
خوب
متوسط
ضعیف
آرشیو ماهنامه نسل برتر