کد خبر: ۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
خودرونویس:شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکت‌های دیگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت.
رشد 26 امتیازی سایپا یدک در خدمات پس ازفروش
**بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.

**تمرکز شرکت های خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت ها برای رقابت در این زمینه شده است.

**در بین شرکت‌های وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.

**لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد 2.9% این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.

منبع: خودروکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
خارجی پل پوزیشن باکو از آن همیلتون شد
نتیجه مرحله تعیین خط مسابقه فرمول ۱ آذربایجان

پل پوزیشن باکو از آن همیلتون شد

خارجی نخستین پل پوزیشن زارکو‌ در مسابقات Moto GP
نتیجه مرحله تعیین خط مسابقه موتورسواری هلند

نخستین پل پوزیشن زارکو‌ در مسابقات Moto GP

خارجی پورشه به فرمولE می پیوندد
محبوب ترین مسابقه بین خودروسازان کدام است؟

پورشه به فرمولE می پیوندد

داخلی بالاگرفتن شایعات حضور آئودی در فرمول 1
آیا آئودی به فرمول 1 وارد میشود؟

بالاگرفتن شایعات حضور آئودی در فرمول 1

خارجی نخستین پیروزی تیم هندی این مسابقات
نتیجه مسابقه فرمول الکتریکی برلین

نخستین پیروزی تیم هندی این مسابقات

نظرسنجی
نظر شما در رابطه با طراحی پایگاه خبری خودرونویس چیست؟
خوب
متوسط
ضعیف
آرشیو ماهنامه نسل برتر