کد خبر: ۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵
بازار موتورسیکلت‌های پرسرعت برقی داغ‌تر می‌شود
خودرونویس: ممکن است که با شرکت انرجیکا آشنا باشید؛ این گروه موتورسیکلت‌سازی که به تازگی تاسیس شده است به ساخت و تولید موتورهای اسپرت برقی می‌پردازد و اخیرا موفق شده تا گواهی فروش در ایالت کالیفرنیا آمریکا را بگیرد. با این حال به نظر می‌رسد که انرجیکا قرار نیست مدت زیادی بدون رقیب بماند چرا که شرکتی با نام FENRIS همین هدف را دنبال می‌کند.
FENRIS برای جنگ با انرجیکا می‌آید

** شرکت فنریس که در کپنهاگن، دانمارک واقع شده در حال کار بر روی پلت‌فرمی تازه برای موتورسیکلتی برقی است تا بتواند به کمک آن حداقل دو مدل موتورسیکلت مختلف را بر روی آن تولید کند. این شرکت ادعا می‌کند که مدل نهایی می‌تواند تا سرعت 186 مایل بر ساعت (300 کیلومتر بر ساعت) می‌رسد و همچنین از شتاب زیر 3 ثانیه‌ای برخوردار است.

** جسپر ویند مدیرعامل فنریس که از موسسان این شرکت نیز به حساب می‌آید معتقد است که در بازار موتورهای اسپرت برقی تنها یک رقیب برایشان وجود دارد و آن‌ هم شرکت انرجیکاست.

** به گزارش خودرونویس، برای رسیدن به صدر اخبار دنیای موتورسیکلت و خودرو، فنریس تصمیم گرفته تا ادعاهای بزرگی در خصوص محصولات آتی خود کند؛ سرعت 300 کیلومتر بر ساعتی و شتاب 3 ثانیه‌ای و اکنون پیشرانه قدرتمند الکتریکی با وزن تنها 11 کیلوگرم که یک چهارم انجین انرجیکاست از جمله این ادعاها به حساب می‌آید.

FENRIS برای جنگ با انرجیکا می‌آید

** قرار است تا مدل نهایی شرکت فنریس وزنی حدود 195 کیلوگرم داشته باشد و قدرتی به اندازه 200 اسب بخار از همین موتور 11 کیلویی که ذکر شد بیرون بکشد. باتوجه به گشتاور آنی موتورهای برقی، با چنین توانی، باید انتظار یک موتورسیکلت فوق سریع را داشته باشیم.

** برای بهبود توانایی‌های حرکتی موتورسیکلت و همچنین بالا رفتن پایداری آن، مجموعه باتری‌ها و پیشرانه، در پایین‌ترین نقطه ممکن قرار داده شده‌اند. همان گونه که گفتیم این شرکت می‌خواهد بر روی این پلت فرم خود دو موتورسیکلت را حداقل تولید کند که یکی از آن‌ها اسپرت و دیگری تورر خواهد بود.

FENRIS برای جنگ با انرجیکا می‌آید

** تیراژ تولید این مدل‌ها محدود و حدود 500 عدد خواهد بود که احتمالا تا سال 2019 به بازار عرضه می‌شوند و قطعا قیمتی گزاف هم خواهند داشت!

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
داخلی بازنده پیروز است! + تصاویر
رنو کپچر یا سانگ‌یانگ تیوولی؟

بازنده پیروز است! + تصاویر

خارجی ارزانترین رنو وارداتی در مصاف جاده های سخت
تجربه رانندگی با رنو سیمبل در دمای منفی 7 درجه

ارزانترین رنو وارداتی در مصاف جاده های سخت

خارجی گلف با ولتاژ بالا! + تصاویر
تجربه رانندگی با فولکس واگن e-Golf

گلف با ولتاژ بالا! + تصاویر

داخلی نقاب تازه F3 + تصاویر
تجربه رانندگی با BYD F3 جدید در چین

نقاب تازه F3 + تصاویر

نام خبرنگار: آزمایش، نوشته و عکس: محمدعلی ملاعبداللهی
خارجی کشتی جنگی شورولت + تصاویر
دیدار با شورولت کوروت 1973

کشتی جنگی شورولت + تصاویر

نام خبرنگار: نوشته: محمدباقر وحید/ عکس: عمید ناصر
داخلی رستگاری در 6 ثانیه + تصاویر
ملاقات با پلیموث باراکودا 1971

رستگاری در 6 ثانیه + تصاویر

سدان گل سرسبد سئات + تصاویر
تجربه رانندگی با سئات لئون 5 در FR در پیست آزادی

گل سرسبد سئات + تصاویر

نام خبرنگار: ارشیا عباسی/ عکس: عمید ناصر
نظرسنجی
نظر شما در رابطه با طراحی پایگاه خبری خودرونویس چیست؟
خوب
متوسط
ضعیف
آرشیو ماهنامه نسل برتر