کد خبر: ۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵
به‌دلیل افزایش تقاضا در این کشور صورت گرفت
خودرونویس: همکاری مشترک بین چری و برند جگوارلندروور در حال رشد و توسعه برای پاسخ به تقاضای فزاینده خودروهای تولید شده توسط این جوینت‌ونچر است. برند بریتانیایی جگوار لندروور به عنوان زیرمجموعه تاتاموتورز هند در سال 2012 با سرمایه‌ای بالغ بر 2.78 میلیارد دلار همکاری با چری را برای تولید و عرضه خودرو در چین را آغاز کردند.
روزهای خوب چری و جگوارلندروور در بازار چین

** همکاری بین چری و جگوار با شراکت 50 - 50 از سال 2010 مورد بحث بود و پس از آنکه دولت‌های طرفین دو شرکت اجازه چنین همکاری را صادر کردند، ساخت کارخانه‌ها و همچنین سایز زیرساخت‌ها حدود دو سال زمان برد و زنگ آغاز تولید در این همکاری از سال 2014 زده شد.

** از آن زمان تا کنون، بررسی‌های بازاریابی این دو شرکت نشان‌داده است که این همکاری می‌تواند با توجه به بازخورد خوب متقاضیان چینی افزایش یابد. برنامه این جوینت‌ونچر برای افزایش توان تولیدی، ایجاد یک خط مونتاژ اضافی است که می‌تواند ظرفیت کارخانه‌ را به میزان 50 درصد افزایش داده و آن را به تولید 70 هزار دستگاه در سال برساند.

** چن زوفنگ، قائم مقام همکاری مشترک چری و جگوارلندروور در این خصوص می‌گوید:«در فاز دوم افزایش ظرفیت کارخانه، ما از مواد و تکنولوژی‌هایی استفاده خواهیم کرد که به افزایش بازدهی تولید و همچنین کاهش مصرف انرژی منجر شود. اینکار نه فقط ظرفیت تولید، هوشمندی ساخت و توان ما را افزایش می‌دهد بلکه به بروزرسانی صنعت خودرو چین نیز کمک شایانی می‌کند».

روزهای خوب چری و جگوارلندروور در بازار چین

به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، در طول مدتی که این همکاری در جریان بوده است سه مدل از برند جگوار و همچنین لندروور شامل اووک، دیسکاوری اسپرت و XFL برای تولید معرفی شده‌اند. این پروژه به مجموعه چری جگوارلندروور امکان رقابت با آئودی، مرسدس بنز و ب‌ام‌و را به آن‌ها داده است.

** در سال 2016 حدود 100 هزار دستگاه از خودروهای جگوار لندروور در چین فروش رفته که نسبت به دوره قبل 30 درصد رشد داشته است که میان این تعداد 50 درصد آن توسط این جوینت‌ونچر تولید شده است. این افزایش ظرفیت، باعث اشتغال 2 هزار نفر دیگر شده که تعداد شاغلین در این مجموعه را به 6 هزار نفر  می‌رساند.

روزهای خوب چری و جگوارلندروور در بازار چین

عناوین دیگر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
داخلی بازنده پیروز است! + تصاویر
رنو کپچر یا سانگ‌یانگ تیوولی؟

بازنده پیروز است! + تصاویر

خارجی ارزانترین رنو وارداتی در مصاف جاده های سخت
تجربه رانندگی با رنو سیمبل در دمای منفی 7 درجه

ارزانترین رنو وارداتی در مصاف جاده های سخت

خارجی گلف با ولتاژ بالا! + تصاویر
تجربه رانندگی با فولکس واگن e-Golf

گلف با ولتاژ بالا! + تصاویر

داخلی نقاب تازه F3 + تصاویر
تجربه رانندگی با BYD F3 جدید در چین

نقاب تازه F3 + تصاویر

نام خبرنگار: آزمایش، نوشته و عکس: محمدعلی ملاعبداللهی
خارجی کشتی جنگی شورولت + تصاویر
دیدار با شورولت کوروت 1973

کشتی جنگی شورولت + تصاویر

نام خبرنگار: نوشته: محمدباقر وحید/ عکس: عمید ناصر
داخلی رستگاری در 6 ثانیه + تصاویر
ملاقات با پلیموث باراکودا 1971

رستگاری در 6 ثانیه + تصاویر

سدان الهه پارادوکس
اولین تجربه رانندگی با سایپا ساینا

الهه پارادوکس

نظرسنجی
نظر شما در رابطه با طراحی پایگاه خبری خودرونویس چیست؟
خوب
متوسط
ضعیف
آرشیو ماهنامه نسل برتر